Az esküvőszervezés menete

Meggyőződésünk szerint az esküvőszervező a szervezés folyamatában nem csak mint szolgáltató van jelen, hanem mint megbízható, tanácsadó társ, akihez igény szerint fordulhattok bizalommal. Szívesen állunk rendelkezésre, és mindenkivel szemben a Ti érdekeiteket képviseljük.

Pontosan tudjuk, hogy az esküvőszervezés olyan bizalmi állás, ahol különösen fontos a személyes szimpátia kialakulása, hiszen életetek egyik legfontosabb eseményét bízzátok ránk. Éppen ezért szoktunk javasolni egy személyes (amennyiben nem lehetséges, úgy Skype-os/telefonos) konzultációt, amelynek során megismerhetjük egymást. Ez az első személyes találkozó, konzultáció ingyenes és minden kötelezettségtől mentes. Ennek alkalmával egy 1-1,5 órás kötetlen beszélgetés keretén belül megismerhetjük egymást, az igényeiteket, az esküvővel kapcsolatos elképzeléseiteket, ötleteiteket, stílusotokat, mi az, amit szerettek és amitől idegenkedtek, és a találkozó keretében meggyőződhettek szakmai felkészültségünkről, valamint átbeszéljük az esküvőszervezés folyamatát.

Ezt követően összeállítjuk számotokra a személyre szabott ajánlatunkat az esküvőszervezésre vonatkozóan, amelyben részletesen, inspirációkkal és szolgáltatásokkal kiegészítve felvázoljuk egy tökéletesen rátok szabott esküvő szervezésének elemeit.

Ha az ajánlatunk elnyeri a tetszéseteket, aláírjuk a szerződést, és biztosak lehettek abban, hogy a nagy napotok a legjobb kezekben van: esküvői helyszíneket, minőségi szolgáltatókat ajánlunk, valamint a teljes szervezési folyamatot koordináljuk. Bemutatjuk az esküvővilág legújabb trendjeit, megoldásokat kínálunk a felmerülő buktatókra, és együtt ötletelünk, hogyan tudjuk a pillanatokat örökké emlékezetessé tenni. Tovább a Szolgáltatásokra >>

Az esküvőszervezés folyamatát ne egy végtelen, egyszerre sok szálon futó örvénynek képzeljétek el, ahol egyszerre kell mindenről döntést hoznotok, hanem lépésről lépésre haladunk az esküvőtök szervezésével.

A legelső feladatunk az lesz, hogy biztosítsuk a megfelelő helyszínt és veletek együtt kitűzzük az esküvő dátumát (ha korábban nem fixálódott). Ezek után részünkről következik azoknak az alap szolgáltatóknak felkutatása, amelyek az esküvő pillérét adják. Ezek: az esküvői fotós, zeneszolgáltató, dekoratőr, ceremóniamester, menyasszonyi torta, desszertek. Mindegyik szolgáltatás esetében segítünk megtalálni a stílusotoknak és elképzeléseiteknek megfelelő szolgáltató partnert.

Miután megtörtént a szerződéskötés az előbb említett szolgáltatókkal, következhet a részletek kidolgozása pl. milyen legyen a menyasszonyi csokor, a meghívó – ezzel együtt újabb szolgáltatókat ajánlunk Nektek: pl grafikai tervezés, nyomda, autóbérlés, esküvői filmes, stb.

A szervezési folyamat során mindvégig kapcsolatban leszünk Veletek, bármilyen esküvővel kapcsolatos kérdéssel, problémával, módosítással fordulhattok hozzánk bizalommal.

Az esküvő napján személyesen rendelkezésre állunk, és a háttérből irányítjuk az eseményeket, hogy minden zökkenőmentesen teljen.

Álmodjátok meg az esküvőtöket, és mi segítünk a szervezésben és a lebonyolításban!

Vedd fel velünk a kapcsolatot

Olvasd el ezeket is